PERSEDIAAN MENJELANG RAMADHAN

Assalammualaikum...

Hari ini masuk bandar, ke pasar sesak dengan kereta dan orang ramai yang berpusu-pusu nak beli persediaan untuk berpuasa pada esok hari Insyallah. Bazar ramadhan jangan cakap la dah siap pasang khemah dah.



Macam mana pula dengan korang?

Bagi Ida takde la persiapan apa-apa pun. Cuma lebih pada persediaan rohani diri untuk menjalankan ibadah puasa dengan sempurna. Ni baru rancang nak buat biskut untuk raya atas permintaan anak-anak. Mungkin nak buat popia nestum je, kalau rajin nanti baru nak buat biskut. Yelah kalau time bulan puasa ni malas sikit la nak buat biskut raya, takut tak tahan.hahaha

Jadi dengan kesempatan ini Ida nak mintak maaf banyak-banyak kalau ada tersinggung perasaan korang atau tersalah cakap. Yelah kita ni manusia biasa kadang tu tak sedar akan kesilapan diri sendiri. Ida doakan korang dapat jalani ibadah berpuasa pada tahun ni dengan mudah dan tenang.

Ini sedikit perkongsian dari Ida...




SELAMAT BERPUASA!

siapa nak dapatkan Set Berpuasa Shaklee ni sila hubungi Ida segera k..

2 comments:

Followers

social network

APDM SAPS