PENGEDAR SHAKLEE DI KEMAMAN TERENGGANU

Assalammualaikum...
Korang pengguna setia produk Shaklee atau baru nak mencuba produk Shaklee?

Malas nak tunggu barang kena pos?

Nak produk Shaklee dengan segera?

Nak COD?


Ye saya boleh hantarkan segera. Khas untuk penduduk di Kemaman di area Chukai, Bandar Kemaman, Bukit Kuang, Kijal, Mak chiliBinjal dan yang berdekatan. Insyaallah saya boleh COD kan terus kepada korang.


Nama saya Nurul Aqidah Azahar. Seorang ibu kepada 2 orang anak (buat masa ni la..hehehe), berumur 28 tahun dan seorang surirumah sepenuh masa. Seorang pengedar sah Shaklee di Kemaman Terengganu ( NO id 1074293 ). Bagi kawasan jauh dari sini, jangan risau saya juga membuat pengeposan ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Berminat nak dapatkan produk Shaklee atau masih nak mencuba boleh menghubungi saya dengan segera. Whatsapp pun boleh k....

Konsultasi akan diberikan secara berterusan pada korang.

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

Post a Comment

0 Comments