IBU RUNGSING ANAK SUSAH NAK MAKAN,ASYIK NAK TELUR DAN KICAP SETIAP HARI

Assalammualaikum...

Masalah anak takde selera nak makan, anak tak suka makan selalu menjadi satu kerisauan bagi mana-mana ibu bapa pun. Malah kadang kala tu ia membuatkan si ibu menjadi stress dan tertekan lebih-lebih lagi bila berat anak tak bertambah setiap bulan pergi buat pemeriksaan.



Bila anak susah nak makan, zat dan nutrisi dalam badan memang kurang. Ada tu hanya mengharapkan susu semata-mata supaya diorang kenyang. Ada setengah tu makan tapi lebih suka makan nasi, telur dan kicap sahaja. Ada tu bila kita suap 3-4 kali dah taknak, itu pun kena pujuk dia siap berlari lagi kena kejar diorang.


Ini kisah si ibu yang pada mulanya memberikan Mealshakes Shaklee kepada anaknya yang kerap mengalami selsema dan batuk. Selama 3 minggu si ibu berikan Mealshakes kepada anaknya, alhamdullilah nampak perubahannya. Batuk dan selsema pun dah jarang dan paling memberangsangkan bila SELERA MAKAN ANAK BERTAMBAH!

Makan bukan sikit, siap tambah 2 mangkuk lagi. Wah ibu mana tak gembira. Tidur malam pun lebih lena dan tak terganggu. Yelah bila "perut kenyang, hati pun senang".



Jangan risau, Mealshakes Shaklee sangat-sangat mudah disediakan dan pasti anak-anak suka rasa vanilla dia. Kalau buka penutup die pun dah bau semerbak vanilla. Mak-mak sendiri pun rasa nak minum.

Senang je nak sediakannya. Masukkan 1 sudu kecil ke dalam susu atau minuman anak-anak. Settle. Dah tak nyah risau nak bancuh dengan air lain ke pe. Atau pun kalau diorang suka makan pancake. Masukkan je dalam pancake.




Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak BUAT? from iReach HD on Vimeo.

Nak order? sila klik




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:



(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya


2 comments:

  1. Oh senang penyediaannya.. anak makan tapi memilih, bila travel tu yang risau

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang senang..sebab anak pun kadang susah nak makan ubat. ini la jalan terbaik

      Delete

Followers

social network

APDM SAPS