SAYA NAK KURUS! TAPI TAKDE BAJET NAK KE GIM ATAU PUSAT SLIMMING

Assalammualaikum...

Semua orang nak kurus, semua orang nak nampak cantik. Siapa yang taknak kan? Tapi kena ingat juga semua orang mempunyai metabolisma yang berlainan. Makan banyak tapi badan tak naik pun, tapi kena jaga takut ada kolestrol. Makan sedikit dan diet pun boleh naik badan mendadak. Jadi kesimpulannya kena la jaga pemakanan.



Susah ke nak kuruskan badan? Nak kurus boleh tapi kena pandai la jaga makan. Ini tidak, nak kurus tapi setiap malam kul 10 ke atas bedal sebiji burger. Tak pun pergi melepak kedai mamak makan roti canai.


Ini kisah akak ni merupakan seorang surirumah sepenuh masa dan ada anak 3 orang. Berat badan beliau 62kg. Lebih dari berat ideal. Nama pun surirumah mestila takde bajet kan untuk pergi mana-mana program slimming atau ke gim untuk bersenam. Jadi apa akak ni buat?

Akak ni telah membeli Set Bajet Kurus Shaklee iaitu Alfalfa dan Lecithin dan terus konsisten makan selama 1 tahun. Selepas setahun berat beliau sudah turun sebanyak 52kg. Mungkin ada fikir ala skit je berat turun. Kata akak ni die taknak berat turun secara drastik sebab bimbang akan berkemungkinan akan berlaku BERAT BADAN YO-YO..


Tahu kan berat badan yo-yo tu macam mana. Bila berat dan turun, tapi selepas berhenti diet berat naik semula. Itu yang kita taknak.


Lecithin

Lecithin memang terkenal sebagai pengemulsi lemak atau lebih senang dipanggil pembakar lemak. Kandungan didalamnya membantu badan untuk memproses dan memetabolismekan lemak dengan lebih berkesan.

Alfalfa

Alfalfa merupakan " Raja segala makanan". Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin. Senang cerita ni fungsinya sebagai detox untuk buang toksin dan cuci usus.

Klik di sini untuk pembelian dengan segera




Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS