IBU MENYUSU HILANG 20KG DALAM SEKELIP MATA

4:14:00 PM

Assalammualaikum...

Siapa kata ibu menyusu ni tak boleh kurus, tak boleh nak nampak slim melim macam anak dara dulu. Bagi ibu-ibu yang nak kurangkan berat badan cara yang paling cepat dan mudah ialah menyusukan anak.




Sebab apa? Anak hanya memerlukan 300-500 kalori sahaja setiap hari. Tentulah kalori itu diambil dari ibunya. Sebab itu la walaupun ibu-ibu banyak makan sekalipun, memang tak sempat nak jadi lemak kat dalam badan sebabnya akan terbakar sendiri selepas menyusukan anak. Best kan?


Ini la kisah ibu selepas bersalin ni. Dah cuba keberkesanan Set Bersalin Shaklee kali ni die ambil pula Set Slimming Shaklee. Hasil nya...SUPERB!!

Akak ni masih menyusukan anak tau, malah pengambilan Set Slimming Shaklee ni skit pun tak ganggu pengeluaran susu. Anak pun bambam je tengok. Malah Set Slimming ni juga membantu untuk banyakkan susu dan kurangkan masalah bengkak susu.

Apa yang akak ni ambil dalam Set Slimming Shaklee?



ESP Shaklee - membantu untuk rasa lebih kenyang. Minum susu ESP Shaklee sebelum makan k..memang rasa kenyang so kalau nak hadap nasi lemak pun takde la sampai 2 pinggan kan? Lagi 1 ia membantu untuk elakkan otot korang jadi kendur semasa nak kurangkan berat badan ni

Lecithin - Makan sebelum makan tengahari dan makan malam. Ia membantu untuk MEMBAKAR LEMAK. Kandungan didalamnya membantu badan untuk memproses dan memetabolismekan lemak dengan lebih berkesan. 

Alfalfa Complex - Alfalfa merupakan " Raja segala makanan". Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin. Senang cerita ni fungsinya sebagai detox untuk buang toksin dan cuci usus. 


Berapa lama nak nampak kesan die?

Minimum kena ambil secara konsisten selama 3 bulan tapi kalau korang pandai jaga makan dan masih menyusukan anak dalam masa 3 minggu pun dah boleh kurangkan berat badan sekurang-kurangnya 2kg tau!

Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow! from iReach HD on Vimeo.

Nak order? sila klik



Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293


*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya




You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)