TESTIMONI COLLAGEN POWDER SHAKLEE,BUKAN CALANG-CALANG KOLAGEN

Assalammualaikum...

Sana sini cerita tentang kolagen. Dah macam-macam jenama produk kolagen yang dikeluarkan dan tak semuanya sesuai dengan seseorang. Kalau kawan pakai ok je kulit tambah cantik tapi kita pakai dah masuk 3 tong pun tak jadi apa-apa.



Kalau bercakap psal kolagen semestinya orang terus kata kan ini untuk kecantikan kulit,untuk kulit nampak lebih cantik berseri tertarik memang debommm...hehehe


Tapi sebenarnya ramai tak tahu kolagen ini bukan sahaja untuk cantik tapi untuk kesihatan dan kebaikan yang lain.Contohnya untuk kesihatan sendi dan tulang.

Sebab apa Ida katakan untuk kesihatan tulang dan sendi?


Kerana di dalam Collagen Powder Shaklee terdapat glukosamine ekstrak kekerang yang mempunyai cecair sinovia yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi.Malah membantu untuk tulang lebih kuat dan elakkan kerapuhan tulang.

Sebab itu la kolagen ini amat digalakkan untuk yang berusia 30 tahun ke atas kerana semakin berusia semakin kurang kolagen yang ada dalam tubuh badan kita. Tapi kalau usia bawah 30 tahun pun takde salah pun kalau nak makan.hehehe



Testimoni Collagen Powder Shaklee






Nak order pek kombo promosi ni? sila klik

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Email : chintashoope@gmail.com
No Id: 1074293


*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya

1 comment:

Followers

social network

APDM SAPS