CARA HILANGKAN KOTORAN WARNA PADA DINDING,ART OF KIDS

Assalammualaikum..

Mesti ibu-ibu kat rumah ada anak-anak yang suka conteng dinding kan. Asal dapat pen atau warna mesti nak conteng dinding. Itu belum termasuk guna marker lagi...aduh..habis dinding. Pening kepala fikir camner nak hilangkan. Marah pun tak guna jugak.




Sama la macam anak-anak Ida. Si Asyraf tak buat masa kecil tapi si Aqil. Aduh bukan setakat dinding je tangan dia, badan Asyraf pun habis dicontengnya. Ini Ida nak tunjukkan video cara hilangkan kotoran warna pada dinding dengan menggunakan Basic H Shaklee.




CARA HILANGKAN KOTORAN WARNA PADA DINDING




Nampak kan perubahan yang berlaku. Kalau terkena marker pun boleh hilang tapi ambil masa sedikit dan kena gosok dengan kuat.

Paling best ye kalau nak sental kat badan anak dah tak kisah sebab dijamin 100% semulajadi dan NO CHEMICAL. Dah tak payah nak guna sabun.


Nak order? sila klik


Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.

1 comment:

Followers

social network

APDM SAPS