PENCUCI AJAIB,SEMUA PUN BOLEH

2:19:00 PM

Assalammualaikum...

Pernah tak korang nak cuci periuk atau kuali yang dah lama kesan gris atau minyak yang susah nak tanggal? Kalau berus memang ambil masa dan sakit tangan kan?


Kalau rendam sebulan pun belum tentu senang nak cuci kan?
Pencuci ajaib yang Ida nak cakaplan ni dijamin selamat dan berkesan. Bukan je boleh hilangkan gris dan minyak  (klik sini)malah boleh putihkan balik kasut sekolah anak-anak yang bila dah masuk pakai tak sampai 2-3bulan dah lunyai sebab gosok terlalu kuat. Selain itu korang boleh rendam sayur hijau yang dah layu supaya kembali segar dan rangup.

Betul Ida sendiri dah buat? boleh tengok kat sini

Kandungan utamanya ialah minyak jagung dan minyak kelapa. 100% semulajadi.



Ini antara testimoni Basic H Shaklee yang orang lain pernah buat.

Selain rendam sayur dan cuci kuali Ida suka letakkan sedikit masa anak-anak demam. Memang demam cepat je kebah tanpa makan ubat pun. klik sini

Sebab sekarang ni Shaklee tengah open tawaran bagi sesiapa yang mendaftar dan membeli sekurang-kurangnya 1 botol Basic H Shaklee dan mendapat 1 botol FREE VITALEA


So jangan lepaskan peluang ni k....

Berminat nak order? sila klik

Sila hubungi saya untuk sebarang pesanan dan pertanyaan:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)