ABANG DENGAN ADIK SAMA JE

10:39:00 PM

Assalammualaikum..

Alhamdullillah arini dah masuk 5 syaaban,dah tak lambat kita nak menyambut bulan Ramadhan pula. Kejap je masa berlalu. Dari menyambut Ramadhan dan Syawal sorangpastu berdua...dan sekarang berempat. Alhamdullilah..tahun depan berlima kot..hahahaha


Arini alhamdullilah semua kerja awal siap. Masak arini kul9.30pagi dah siap.heheheh. Siap boleh tido kejap sebelum si Aqil bangun.

Saja nak kongsikan si abang dengan adik ni. Sama je perangai. Si Aqil umur lum sampai 2tahun tapi dah ikut apa yang abang die buat. Sejak 2-3hari ni Asyraf selalu mengamuk bila tak dapat benda yang Ida tak bagi. Si adik tengok,die pun dah pandai buat bila tak dapat benda yang die nak. Aish risau dibuatnya..insyaallah takde pe2..

Apa yang abang die makan die pun nak makan. Comel je tengok dua-dua beradik ni dok diam-diam makan sambil tengok tv..hehehhe

beberapa hari lepas rebus jagung kat diorang. Si Asyraf memang suka jagung. Adik pun dah ikut.

gambar arini..makan tembikai dan cekodok pisang. Kemain berselera


Tengok anak-anak makan alhamdullilah syukur sangat dengan air tangan ni dapat masakkan untuk diorang. Sediakan makanan untuk diorang. Biasalah anak-anak nak membesar,banyaklah kerenah nye..banyakla cabarannye..kita kena sabar je..

You Might Also Like

3 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)