NO IDEA

Assalammualaikum...

Beberapa hari ni jadi buntu skit kepala. Nak update entry pun memikir jugak.hehehehe.Anak-anak pula tak berapa nak sihat. Harini Ida selsema plak. Aqil plak wt perangai seharian ni..


Dari bangun tidur asyik nak nangis je. Nak menempek je kat Ida. Nak solat pun nangis kat sebelah. Kejap ok je main pastu die datang merengek balik. Sampai naik buntu Ida tadi. Ni die selsema plak. Asyraf plak batuk kahak.


Nak kena alert,sapu la minyak bawang putih kat diorang malam ni. Anak sedara Ida dah kena tahan wad sebab lelah dan demam. Doktor kata ada virus dalam paru-paru. Paru-paru mengembang. Cian tengok gambar die tadi.


anak sedara dalam wad petang tadi

Mudah-mudahan esok dah boleh keluar. En suami plak offshore die suruh jaga-jaga. Kalau batuk teruk bawa g klinik. Wat masa ni alhamdullilah takde apa2..makan dan main sume ok je.

Risau sekarang ni. Dengan cuaca tak menentu,ramai budak-budak sakit sekarang ni .Paling bahaya demam denggi la..

Hope ibu-ibu semua pantau kesihatan anak-anak korang k...

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS