KENAPA IBU MAMPU LAKUKAN SEMUANYA DALAM SEKELIP MATA

10:09:00 AM

Assalammualaikum..

Betul tak kalau Ida katakan macam ni. Seorang ibu boleh melakukan semuanya dalam sekelip mata.



Bayangkan kalau dalam masa 1 hari kita tinggalkan rumah dan anak-anak di bawah jagaan suami,apa yang akan terjadi?

Memang semuanya jadi lintang-pukang,teratur kan..


Kenapa Emak Yg Sibuk Jaga Anak Pun Mampu Buat Bisnes. from iReach HD on Vimeo.

Bukan Ida nak kata suami tak boleh buat. Ada je contoh blogger lelaki yang buat semua kerja seorang ibu seperti Ben Ashaari,Bro Framestone dan HASRUL HASSAN.Ini contoh blogger yang Ida kenal la.

Seriusly Ida dapat bayangkan keadaan rumah dan anak-anak jika kita biarkan suami kita yang lakukan semua kerja-kerja rumah..huhuhu

Itu la kelebihan kita sebagai seorang wanita. Semuanya kita boleh buat malah boleh juga berbisnes. Nampak betapa besarnya pergorbanan kita sebagai seorang isteri. Jadi para suami jangan la sia-siakan apa yang isteri korang buat. Tak mintak banyak pun cukuplah sekadar berterima kasih dan menghargai. 

Bagi surirumahtangga yang ingin memulakan bidang perniagaan secara sambilan atau sepenuh masa. Jangan malu-malu nak hubungi Ida..Tak rugi skit pun kalau korang nak berniaga,semua atas kehendak sendiri.

Kalau Ida boleh takkan korang tak boleh kan?

Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210
Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

You Might Also Like

3 comments

  1. Itulah kelebihan orang wanita. Yeahhhh! Apapun hargai ibu kita

    ReplyDelete
  2. hehe setuju juga w.pun skrg byk juga lelaki ambil alih tugas2 wanita.Apa pun tahniah utk kaum wanita sekelian.tanpa anda siapalah kami ;)

    ReplyDelete

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)