DIY PENANDA BUKU


Assalammualaikum...

Kebetulan semalam Ida ada blogwalking pastu terjumpe la entry psal Diy penanda buku ni. So arini Ida pula bangun awal, dah siap masak sume, Buat la DIY penanda buku ni dengan Asyraf. Ida pakai je benda yang dah ada kat rumah.

DIY PENANDA BUKU


BAHAN-BAHAN

  • sampul surat (ida gune kad yang letak cd tu,tak kisah la apa2 pun asalkan boleh letak pada helaian buku)
  • gunting
  • marker pen
  • marker colour
  • gam
  • kertas berwarna/sticky note
CARA-CARANYA:

1. Sampul surat dipotong pada bucunya dan membentuk segitiga.

2. Decorate hiasan ikut kesukaan anda.

3. Dah siap.

Mudah kan?



dah siap pun. Nampak sangat tak kreatif, main buat je



ni yang Asyraf buat sendiri.Mummy tolong gunting je

SELAMAT MENCUBA!

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS