BIRTHDAY PRESENT

Assalammualaikum..

Sempena birthday Ida semalam. Takda apa2 sambutan pun mahupun kek.Ida tak kisah sangat pun. Tapi Ida just mintak belikan beberapa buah buku. 



Ini la buku-bukunya yang Ida dapat. Memang 2 buah buku tu Ida nak sangat-sangat beli. Buku psal 55 soal jawab penyakit, en suami yang belikan. Katanya " awak kan jual ubat,boleh la baca buku ni".hehhehe..


Ada 1 lagi buku psal parenting Ida nak beli tapi en. suami tak jumpa. Takpe la masa akan datang la.

Ikutkan nak je Ida beli dalam on9. Ni ada beberapa buah web yang memang Ida suka singgah tengok. Sapa yang takde masa nak singgah kedai buku boleh beli secara on9 k...

http://www.mphonline.com/welcome/welcome.aspx
http://bookcafe.com.my/en/

SELAMAT MEMBACA!!

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS