BANJIR DI SELURUH MALAYSIA

11:59:00 PM

Assalammualaikum...

Sekarang ni musim hujan. Sana sini dengar berita psal banjir kan. Ya Allah takut sangat tengok banjir kali ni. Ida sendiri pun berjaga-jaga takut banjir. Dah la en suami takde kat rumah. Pergi meeting kat Kuala Lumpur.

Tahun lepas air masuk dalam pagar je, betul-betul depan pintu. Nasib baik belum masuk rumah. Ida pun dok jenguk-jenguk kat luar takut air longkang dha penuh. Alhamdullillah wat masa ni masih lagi selamat.

Kesian tengok mangsa-mangsa banjir. Kat Kuala Terengganu, habis air naik tinggal bumbung rumah je. Ni Ida kongsikan antara gambar-gambar yang Ida dapat dalam group dan whatsapp.

dekat Mirwana Kemaman

sg.siput perak

jalan dari pulai ke Cameron Highlands


masjid kristal kuala terengganu

kampung tok Ida dekat perlis

Ya Allah moga selamatkan semua mangsa-mangsa keadaan dan keluarga kami. Jauhkan kami dari segala malapetaka-Mu. Lindungilah kami Ya Allah..amin

You Might Also Like

0 comments

Followers

TRAVEL DESTINATION

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)

GRUP MAMA BLOGGERS MALAYSIA (GMBM)