MALU NAK JUMPA ORANG DENGAN MATA PANDA,CUBA PRODUK HILANGKAN EYEBAG BAWAH MATA DENGAN CEPAT

Assalammualaikum..

Panjang je kan tajuk entry.Nak bagi korang rajin skit membaca. So sememangnya korang akan malu nak jumpe orang dengan mata panda,cuba produk hilangkan eyebag bawah mata dengan cepat ni. Mungkin ada sesetengah orang yang akan tutup eyebag bawah mata tu dengan makeup tebal kan?Sebelum itu, Ida nak bagitahu antara punca berlakunya masalah eyebag ni.



PUNCA-PUNCA EYEBAG BAWAH MATA

1. Keturunan


Cuba lihat bawah mata ibu atau ayah anda, kalau memang ada lingkaran hitam bawah mata ni, itu adalah keturunan yang diwarisi dari ibu/ayah.

2. Alergi

Eye bag ini juga disebabkan tabiat menggosok kulit di sekitar mata yang gatal akibat mengambil makanan yang tidak sesuai dengan tubuh badan yang menyebabkan darah memenuhi pembuluh di bawah mata dan menjadikan bawah mata kelihatan agak gelap.

3. Terlalu banyak terdedah kepada cahaya skrin pc/laptop

Sesiapa yang suka online memanjang tu jangan hairan ye kalau ada eye bag bawah mata, ini adalah disebabkan mata letih dan kurang tidur/kurang rehat.


4. Anemia
Anemia bermaksud kekurangan darah/zat besi. Pada masa kehamilan atau menstruasi kulit menjadi lebih pucat kerana kurang zat besi, untuk mengatasi masalah ini anda perlulah mengambil supplemen tertentu.

5. Toksin berlebihan
Ini adalah salah satu puncanya ,tabiat yang tidak mengambil pemakanan seimbang menyebabkan racun terkumpul dalam tubuh badan dan tidak dapat di cernakan dengan baik menyebabkan kulit di sekitar hitam serta nampak lebam

PRODUK HILANGKAN EYEBAG BAWAH MATA DENGAN CEPAT

1. Vitamin C

Vitamin C merupakan salah satu nutrien penting untuk menghilangkan dark cirle. Vitamin C membantu penghasilan kolagen dan menghasilkan tona kulit yang lebih sekata serta penting untuk membaiki pigmentasi berlebihan

2. Vitamin E

Vitamin E shaklee dilengkapi dengan grape seed extract yang sangat penting untuk pengaliran darah yang lancar dan kesihatan saluran darah yang baik. Aliran darah yang lancar boleh membantu mengurangkan masalah lingkaran gelap di bawah mata

3. ESP Shaklee

Secara ringkasnya ESP adalah protein, yang mana protein adalah asas kepada sel. Protein bertindak membina sel yang sihat/'repair' sel-sel badan yang rosak. Jika sel mendapat makanan yang cukup, kulit akan terhasil cantik dan sihat. Dan paling penting, Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

4. Collagen Powder

Macam Vitamin C tadi diambil sebab boleh membantu penghasilan kolagen kan? Sebab kolagen memainkan peranan penting dalam menghilangkan lingkaran hitam..jadi cara lebih mudah, ambil suplemen kolagen terus lah :) Lebih cepat berkesan

Ini antara testimoni yang telah berjaya setelah cuba produk hilangkan eyebag bawah mata dengan cepat





Sebarang pertanyaan dan pesanan boleh hubungi saya:

NURUL AQIDAH AZAHAR
(YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR)
sms/whatsapp 0174636210

Fanpage : Mummysupplementshop
Email : Aqidgirl_88@yahoo.com

*setiap pembelian anda wajib akan mendapat konsultasi percuma yang berterusan dari saya.

No comments:

Post a Comment

Followers

social network

APDM SAPS